Sadnja cvijeća

By Lota - travnja 24, 2014

Iako se već dva dana loše osjećam uz povišenu temperaturu, a budući da sam sutra cijeli dan na poslu i jer za vikend najavljuju ružno vrijeme, danas poslijepodne prisilila sam se obaviti sadnju cvijeća u tegle.

Odlučila sam se za pelargonije predivne ružičaste boje, a između svake u žardinjeru posadila sam i sadnicu timijana. Svake godine isprobavam nove kombinacije cvijeća u teglama, a u rasadniku sam dobila preporuku za ovu kombinaciju i odlučila isprobati. Iza sanduka s pelargonijama vidi se fotinija. Ona će biti posađena u stražnjem dvorištu.



Ove sam godine investirala u tegle s navodnjavanjem za balkon s jugozapadne strane kuće. Nadam se da će riješiti izgled sprženog cvijeća u sredini ljeta.


Puno pozdrava,

  • Share:

You Might Also Like

0 komentari