Vrt

Početak lipnja

By Lota - lipnja 02, 2019

Danas vas častim sa fotografijama vrta s prvim danom lipnja. Većina ruža je procvala, ružičasti božur je otvorio prvi cvijet, a trava se zeleni od silne kiše koja pada ovo proljeće. Kratki su periodi uživanja u vrtu zbog vremena i radnih obveza, ali vrijedi svog uloženog truda.

Ove je godine kuglasti javor u kutu vrta posebno krasan. Dosegao je svoju formu. A imali smo pravu akciju njegova spašavanja za vrijeme nedavnog olujnog vjetra. Već sam se bojala da će ga slomiti makar je bio privezan, ali opstao je. I ruža Gertrude Jekyll je bogate cvatnje.


Na zapadnoj strani vrta posadila sam žuti i tamno ljubičasti ljetni jorgovan. Žuti sam baš dugo htjela i uspjela sam ga kupiti na Florartu.






Standardno lijepa Angela.








Ove sam godine cvjetne posude na prozorima s prednje strane kuće bogato napunila. Po uzoru na one koje sam vidjela u Engleskoj. Nisu ispale baš tako ali sam zadovoljna. Ima i zimzelena tako da će i zimi biti na prozoru.























Već dugo želim drvene panele kao zaštitu od pogleda i kao kulisu za biljke. Ovog smo ih proljeća dali izraditi po mjeri i trebali bi ih postaviti u narednom tjednu.


Vaša,




  • Share:

You Might Also Like

0 komentari