Proljeće u radnoj sobi

By Lota - ožujka 15, 2019

Dragi čitatelji,

ja sam već odavno u proljetnom modu. Krenuli su radovi u vrtu. Posađene su nove biljke i u tijeku je uređenje gredica kako postojećih tako i novih. U međuvremenu sam se pozabavila radnom sobom. Zidovi su dobili novu nijansu kakva je i u boravku. Jako je teško dobiti elegantnu nijansu plavosive, a da ne ispade ona kupaonska (tako ju ja zovem) plava kakve znaju biti gotove nijanse. Ja sam pronašla svoj recept.

Pod stol sam stavila tepih u sivim tonovima, a iznad njega policu koja može poslužiti za slike, natpise, vaze i ostale sitnice. Nisam htjela klasičnu radnu stolicu, ali je opet trebala biti udobna. Ponuda u našim trgovinama je otprilike ista. Stalno se ponavljaju jedni te isti modeli. Htjela sam nešto drugačije, ali da je ipak udobno pa sam obavila internet kupnju i u manje od tjedan dana stolica je stigla u Hrvatsku. Predivna plava nijansa izvrsno se uklopila u zadani kolorit.

Nadam se da vam se sviđa ova promjena.

Lijep početak vikenda.













Uobičajene držače za olovke zamijenila sam ovom efektnom teglom za cvijeće koja imitira mramor. 





  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. U moru istih slika radne sobe koje kruže internetom, Vaše su slike pravo osvježenje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). Da, sve je već viđeno, a ja uvijek nastojim imati svoj stil. U svakom segmentu.
      Puno pozdrava!

      Izbriši