Simbolika frezija

By Lota - veljače 04, 2019

Dragi moji,

evo me u novoj godini s prvim postom. Puno nam se toga događa i dani samo lete.

Danas prigodno stavljam fotografiju frezija u vazi uz preporuku za čitanje.

Frezije simboliziraju smirenost i prijateljstvo, a upravo je to glavna tema literature koju vam preporučam.

Radi se o tetralogiji Elene Ferrante - Genijalna prijateljica, Priča o novom prezimenu, Priča o onima koji bježe i onima koji ostaju te Priča o izgubljenoj djevojčici. 

Iako na prvi pogled zahtjevnog obujma od preko 1700 stranica uživala sam u svakom retku te toliko stvarno napisane priče o dvije prijateljice od njihova odrastanja u siromašnoj napuljskoj četvrti pedesetih godina prošlog stoljeća do njihove starosti. Krasni opisi situacija, likova i odnosa doprinijeli su tome da po završetku čitanja imate osjećaj da je dio vas ostao tamo s njima. Gotovo da je teško više ne čuti ništa o tim likovima, a pogotovo o tim dvjema prijateljicama.

No, vratimo se na frezije. Uobičajeno u ovo vrijeme kupujem tulipane i i ruže no nekako brzo uvenu dok nedavno nisam u lokalnoj cvjećarni počela kupovati frezije. Vrlo su povoljne i jako dugo traju. Definitivno moja preporuka za frezije.


Ostajte dobro,






  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nedostajali ste nam Lotta. Frezije su prelijepe i dobar je savjet koji ste nam dali jer u ovo vrijeme i ja kupujem ili zumbule ili narcise a oni brzo venu. Lijep pozdrav Mila

    OdgovoriIzbriši