Vrt

By Lota - lipnja 10, 2018

Dragi moji čitatelji,

evo me ponovno sa fotografijama vrta. Pretoplo vrijeme je prilično izmučilo biljke. Kojom brzinom su nicale, rasle i ocvjetale. Pomalo sam sjetna što su ruže trajale tek desetak dana u svom punom sjaju. Poput jednog časka u beskonačnosti vremena. No opet, smjenjuje ih drugo cvijeće. Hortenzije su u svojoj punoj raskoši, cvatu  prve rudbekije, liatrisi smo što nisu, a gaure također pokazuju prve cvjetove. Imam osjećaj da je vrt u sredini ljeta. Lavanda privlači pčele i leptire. Divno je sjesti i promatrati taj svijet.

Imali smo i preobrazbu još jednog kutka vrta. Još nije dovršen pa ću vam ga pokazati u nekom sljedećem postu i što smo tamo zasadili.





















































Pozdravljam vas sretna iz svog vrta.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Draga Lota,
    Počela sam svoj tjedan gledajući sjajan cvjetovi. Mislim da ne može biti ljepše!
    Također sam primijetio da vrijeme leti u toplom i kišnom proljeću i cvjetovi su brzo eksplodirali, ubrzo poslije.
    Uživajmo u sljedećem ... cvatu, Mia

    OdgovoriIzbriši