Adventski vjenčić

By Lota - prosinca 09, 2017

Dragi moji čitatelji,

konačno da stavim fotografije stolnog adventskog vjenčića. Fotografije su od prije prve adventske nedjelje.

Ove godine vjenčić je svečan, u sivim i zlatnim tonovima obogaćem štrasom i perlama. Svijeće su rustikalne a odozgora sam ih posula zlatnim prahom i povezala sivom baršunastom, bijelom čipkastom trakom i zlatnim štrasom spojenima prstenom kojeg ne nosim ali je našao svoju namjenu ovdje. Nijanse zlatnih kuglica položene su na bijela anđeoska krila. I dok sam ih vadila iz kutije sjetih se prošlog adventa u Pragu jer sam ih upravo tamo kupila. Bilo nam je zaista divno.

A divno nam je bilo i prošlog vikenda u Ljubljani gdje smo obišli advent i posjetili moju prijateljicu. Stavit ću fotografije naknadno.

Moram vam reći i kako me prije desetak dana razveselio paketić moje čitateljice Ane. Gospođa Ana ima predivnu obitelj, osmero djece, a ipak je našla vremena za moju kćer isplesti dekicu za lutke. Kakav prekrasan poklon uvjerite se i sami. Ovaj blog mi je omogućio zaista divna prijateljstva.

I tako, pomalo ukrašavam naš dom. U budućim postovima pokazat ću vam neke od tih detalja.

 









 


  • Share:

You Might Also Like

2 komentari

  1. Krasno, adventni vijenac je lijep i decentan ... upravo kao i sve kod tebe draga moja. Gđa Ana je naheklala baš lijepu dekicu, sviđaju mi se te nježne, pastelne boje, a zasigurno će biti ugodan pokrivač Buckinim ljubimicama. Šaljem ti veliki zagrljaj i čekam novu objavu:) Gordana

    OdgovoriIzbriši
  2. Good evening dear Lota,
    The colors of luxury and refinement !!! Very beautiful is the Advent coronet.
    I do not understand the language, and I do not find a translation in your blog, but I think you did it.
    Warm hugs, Mia

    OdgovoriIzbriši