DIY

Pianino prije i poslije / Piano before and after

By Lota - ožujka 16, 2017

Dragi moji,

konačno, konačno je gotov projekt preobrazbe pianina. Dugo sam odgađala započeti bojanje iako sam pogledala na desetke tutoriala na youtube-u. Odlučila bih pa odustala i onda sam u jednom trenu jednostavno krenula bojati (i vrištati u sebi). Sad se pitam čega sam se točno bojala. 

Zaista je bio neugledan i nikako se nije uklapao u interijer. S druge strane iako je rabljen nije koštao malo pa je i to vjerojatno bio razlog moje neodlučnosti. Sada mi je drago da sam se ipak upustila u ovaj pothvat jer preobrazba je nevjerojatna.

No, pianino je malo poremetio koncepciju radno gostinjske sobe koja je postala samo radna jer za krevet jednostavno nije bilo mjesta a da prostor ne izgleda suviše natrpano. I tako, konačno se skrasio na zidu gdje je prije stajao krevet.

Pianino sam obojala u Annie Sloan chalk paint nijansu French linen kao i noćni ormarić u dječjoj sobi u siječnju i utrljala prozirni vosak također od Annie Sloan.




















  • Share:

You Might Also Like

0 komentari