Vikend projekt: DIY teepee šator

By Lota - kolovoza 20, 2016

Iako je već dugo na mojoj TO DO listi nikako da napavim teepee šator. A vrlo je jednostavno i potrebno je svega oko sat vremena. Meni je trebalo malo više jer mi je šivaća mašina malo, malo otkazivala suradnju. Uskoro će napuniti 14 godina, a niti jednom nije bila na servisu. Izgleda da je sad vrijeme.

Materijal imam već godinama i sad sam ga konačno upotrijebila. Tkanina je lagano rastezljiva i vrlo podatna za šivanje.


Za ovaj projekt potrebni su štapovi, tkanina i špaga. Ja sam radila šator sa četiri strane, a ovisno o broju štapova broj stranica šatora može biti i veći. Također, ovi su štapovi duljine oko 120 cm i konačna visina šatora je za najmanji dječji uzrast. S duljim štapovima dobit ćete šator pogodan za stariji uzrast djece.

Nemam mjere budući da nisam ništa mjerila. Kako bih odredila visinu stranice na tkanini istu sam prislonila na štap i proizvoljno odredila visinu. Zatim je potrebno, budući su ovdje četiri štapa, izrezati četiri stranice u obliku kao na slici dolje te isto toliko tuba za štapove čija će duljina odgovarati duljini stranice šatora.


Kako biste dobro prišili tube za šator potrebno je tkaninu omotati oko šapa i zabilježiti širinu te spojiti krajeve. Repovi tube poslužit će da ih spojite sa stranicama šatora. Tube za štapove možete prišiti izvan ili unutar štapova. Ja sam se odlučila da budu izvan.



Kad ste sve spojili potrebno je još samo staviti štapove u tube i povezati vrhove štapova konoopcem po želji. Također, prednjicu šatora potrebno je do željene vsine prerezati po sredini kako biste dobili otvor. Ja sam dodatno prišila ukrasne vrpce za ljepši izgled. Mogućnosti igranja su nebrojene. Tako ''vrata'' mogu biti dvobojna, od dvije različite tkanine. Moguće je našiti različite ukrase i slično.

Ovo je naš gotov primjerak.






  • Share:

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ti su mi šatori baš predivni. Jedan ću napraviti svojoj maleckoj kad naraste, samo moram naučiti šivati ili pronaći neku verziju bez šivanja, ha ha ha. Inače, prekrasan blog i divne ideje! 😊😊

    OdgovoriIzbriši