Krštenje naše princeze

By Lota - lipnja 28, 2015


Dragi čitatelji,

danas vam se javljam posebno sretna jer smo jučer krstili našu princezu. Spletom okolnosti sve je trebalo organizirati u svega tjedan dana no sve je proteklo divno, neopterećeno i s puno veselja u društvu obitelji i prijatelja. 

U nastavku su fotografije koje će, nadam se, barem malo dočarati jučerašnju radost u našoj obitelji.


Naša djevojčica blistala je u zlatno bijeloj kombinaciji.






Princeza sa svojom predivnom kumom


Velik brat ponosno drži svoju sestricu


Jedna obiteljska



Krsnu košuljicu sašila sam ja, križić sačinjavaju roza perlice. Posebno je divna ova personalizirana krsna svijeća i divna uspomena za cijeli život na ovaj poseban dan. Gostima smo zahvalili malim znakom pažnje - zahvalnicama.




U nastavku malo fotografija sa samog obreda krštenja...







Slavlje se nastavilo u jednom divnom restoranu.



Ispunjena i sretna lijepo vas pozdravljam,



  • Share:

You Might Also Like

8 komentari

  1. Bili smo s vama u mislima, a Marta u mom snu :) Znam da ti je taj dan bio ispunjenje sna... Malo trnja, al obilje ljepote i sreće u vašem životu čine ga tako lijepim i mirnim, i predivno je biti dio vas. Volimo vas i ljubimo dječicu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, pratiš me iz prikrajka:) Tako si divno sročila sve ono što mi je na srcu. Žao mi je da niste mogli biti s nama taj dan. Nadam se da klinci uživaju u morskim radostima. Puno pusa od nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. O Marta Luisa u Krista si se obukla, čestitam svima, najprije presretnoj majci a i ostaloj obitelji.Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan post. Malenoj Marti želim da je anđeo čuvar prati na cijelom putu odrastanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Gordana, hvala nalijepim željama. Puno pozdrava

      Izbriši
  5. Predivna je sve😇. Čestitke na odluci roditelja da mala princeza primi Isusa. Svijeća je posebna, mi uskoro imamo krštenje naših blizanki Pie i Eleni, recite, gdje mogu naručiti ovakve svijeće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepša. Nisam ranije vidjela komentar. Svijeću smo naručili na svijece.net. Puno pozdrava, Lota.

      Izbriši